Oli pakko tulla tänne hehkuttamaan, että viikko on alkanut äärimmäisen hienosti. Tänä aamuna vaaka näytti pohjalukemat: 95,6 kiloa. Jei.

Olen päättänyt, että tästä viikosta tulee "täydellinen" laihdutuksen kannalta. Siis pidän kiinni vajeesta ja harrastan joka päivä jotakin liikuntaa. Lisäksi päätin, etten syö liikunnan tuomia kaloreita vaan suurennan niillä vajetta. Joka päivä tällä viikolla vaje onkin ollut n. tuhat kaloria.

Eilen olin uimassa pitkästä aikaa ja innostuin ehkä hieman liikaa. Kaksi kilometriä tuli uitua, tunnin verran siis. Jälkikäteen olin ihan puhki ja rikki, mutta mieli korkealla kuin mikä.

Yöllä kuitenkin tytölle nousi kuume, joten katsotaan miten sairaanhoitajalla on mahdollisuuksia lähteä lenkille. Toivotaan, että isukki tekee myös osansa. Tuollaista arkipäivän tukea minun laihduttamiseni kaipaa.

Minun pitäisi askarrella kutsuja iskän syntymäpäiväjuhliin, jotka uhkaavasti alkavat lähestyä. Mutta eiköhän kuutisen kiloa putoa kahdeksassa viikossa? Motivaatiosta kiinni ja tiukka rutistus, niin luultavasti tuokin onnistuu. Sen jälkeen voikin sitten taas hengähtää hieman... Nuo syntymäpäivät nyt vain sattuvat olemaan minulle tilaisuus näyttää kaikille persettä. If you know what I mean?

Palataan maanantaina asiaan. Yhtä hyvissä merkeissä, toivon mukaan. :)