Kerrankin ajattelin käydä jakamassa hyvää mieltäni myös täällä. Todellakin olin eilen oikeassa siinä, että liikunta auttaisi kohottamaan mielialaa ja motivaatiota projektin jatkamiseen. Kävin eilen tytön kanssa lenkillä ja tein lihaskuntojumpat  illan ratoksi. Kuuma suihku ja kasvonaamio siihen päälle, mistään ei tule parempaa oloa kuin itsensä hemmottelusta. Because I'm worth it. Aamun punnitus antoi lisää syytä iloita, sillä vaaka näytti 95,6 kiloa. Naistenvaivat ja turvotus ilmeisesti olivat syypäitä maanantaiaamun lukemiin, vaikka syöpöttelylläkin saattoi olla näppinsä pelissä.

Tuntuu ihan hölmöltä olla kerrankin hyvällä tuulella, positiivinen ja täynnä luottamusta asioiden järjestymiseen. Yleensä olen peruspessimisti. Eilen illalla oikein havahduin, kun kuulin mieheltäni ja ystävältäni, että minulla on aina joku huonosti ja jotain syitä valittaa. Asenteeni kaipaa korjausta.

Yritän tässä kaivaa esiin pieniä ilon hetkiä arjen keskeltä. Olisi minulla tänäänkin useampi syy valittaa ja mököttää, mutta nyt ei pysty. Tänään olen onnellinen.

"I am beautiful no matter what they say
Words can't bring me down
I am beautiful in every single way
Yes, words can't bring me down
So don't you bring me down today"